ייעוץ פנסיוני היום, למען השקט שלכם בעתיד – ECONOME PENSION

ייעוץ פנסיוני היום, למען השקט שלכם בעתיד – ECONOME PENSION


דואגים לעתידכם בגיל פרישה ? מעוניינים שגיל הזהב שלכם, מגיל פרישה ועד גיל שיבה טובה, יהיה באמת  זהב מבחינה כלכלית ויאפשר לכם לחיות ברווחה כלכלית ולהגשים חלומות שחיכו במגירה ל”כשיהיה זמן פנוי” ?
אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם כבר יודעים בשביל מה צריך ייעוץ פנסיוני. אתם כבר יודעים כמה חשוב לדאוג ולחסוך לתקופת גיל הפרישה מהעבודה ואילך. לכל אחד – שכיר או עצמאי. וככל שנקדים לחסוך מגיל צעיר, ככה יותר טוב.

 

אם הגעתם לכאן, כנראה גם ששמעתם שחוק הפנסיה הולך להשתנות בקרוב מאוד. וזה אומר, שאם הפרשת כספים לצורך פנסיה נחשבה חובה עבור שכירים וזכות עבור עצמאיים, הרי שעל-פי הצעת חוק שהוגשה לאחרונה בכנסת ישראל, החל משנת 2017, פנסיה לעצמאים תהיה חובה בדיוק כמו פנסיה לשכירים. אם לדייק, חובת ההפקדה תחול על כל עצמאי שהכנסתו עולה על מחצית מהשכר הממוצע ועד לגובה השכר הממוצע במשק.

 

אם אתם בכל זאת  נמנים עם אלה ששואלים את עצמם בשביל מה צריך יועץ פנסיוני עצמאי בטיעונים, כמו :  “קרן הפנסיה שלי משולמת דרך המעסיק, אז אני יכול להיות שקט”, או: “הסוכן בחברת הביטוח יתאים עבורי את תכנית החסכון המתאימה עבורי לגיל פרישה, כדאי שתחשבו שוב. כי זה נכון שמעסיק הוגן דואג שהעובדים  שלו יקבלו את כל התנאים הסוציאליים וזו חובתו בעצם, אבל בסופו של דבר,  חברת הביטוח היא זו שקובעת את תנאי הפנסיה וגובה העמלות.  לפעמים, זה יכול לעלות ביוקר.

 

התייעצות עם יועץ פנסיוני אובייקטיבי שפועל מטעמכם ולטובתכם, יכולה לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי ש”ח שיצטברו עבורכם בקרן הפנסיה ויעמדו לרשותכם מגיל פרישה ואילך. למעשה, צעד אחד קטן וחכם, יכול לחסוך מכם “הפתעות” בגיל פרישה ולקבוע אם תחיו את חייכם  בנחת וברווחה כלכלית או בדחק.

 

ייעוץ פנסיוני עם יתרונות שחוסכים במצטבר עשרות ומאות אלפי ש”ח

  • ייעוץ נייטרלי – ברוב המקרים, מי שמתווך בין חברות הביטוח למעסיק או המבוטח , הוא סוכן הביטוח. במקרים רבים מדובר באיש מקצוע מנוסה ובעל ידע רב שמומלץ להיעזר בו, אבל חשוב לזכור שסוכן הביטוח נהנה מעמלות שמשלמת לו חברת הביטוח עבור כל לקוח שהוא מצרף. לכן, בתחום הפנסיה, הייעוץ האמין ביותר הוא הייעוץ החיצוני והאובייקטיבי.
  • משיגים חסכון בעמלות – במסגרת הייעוץ, אנו בוחנים את קרן הפנסיה שלכם באופן קפדני ובודקים האם דמי הניהול שאתם משלמים הוגנים או מוגזמים. חיסכון בדמי הניהול נשמע כמו פרט טכני משעמם וקטנוני, אבל בעוד 30 שנה, תגלו שהפרט  הטכני ה”קטן” הזה העשיר את קופת הפנסיה שלכם בעשרות ולפעמים מאות אלפי ש”ח.

 

  • מונעים כפל ביטוחים – תפקדינו כיועצים פנסיוניים הוא, בין היתר, גם לעיין בקרן הפנסיה שלכם ולבדוק אם חסרים בה סעיפים משמעותיים ו-או האם יש סעיפים שגורמים לכך שתשלמו היום כסף מיותר עבור שירות שכבר ניתן לכם על-ידי גורם אחר ( למשל, קופות החולים או ביטוח אחר ).

 

אנו ב- ECONOME,  נדאג לבחון את תנאי קרן הפנסיה שלכם, למפות את הצרכים המשפחתיים שלכם ומעל לכל נפעל עכשיו במסירות קפדנית למען השקט הנפשי שלכם בעתיד.

 

לתכנון פנסיה מושלמת ורגועה כלכלית, צרו קשר עוד היום בטלפון 052-2566596 או השאירו פרטיכם כאן ונשמח לעזור לכם.

 

( להכניס בתחתית הדף מסגרת עם הכיתוב : שם מלא, דוא”ל,  טלפון : שעות נוחות להתקשרות והערות)