יורם אבישר – בעלים ומייסד אקונומי

יורם אבישר – בעלים ומייסד אקונומי

מי מאיתנו לא מצא את עצמו עומד בצמתים חשובים בחיים ומתלבט עם לא מעט חששות בנושאים פיננסיים, כמו : לקיחת הלוואה למטרות שונות וכמובן, הרבה יותר לפני לקיחת משכנתא. איך לוקחים ? איפה לוקחים ? לכמה שנים ? באיזו ריבית ? האם למחזר משכנתא קיימת ? האם לקחת הלוואה לטובת רכישת רכב, לימודים,  שיפוץ, הקמת עסק או כל מטרה שהיא ? איפה כדאי להשקיע כסף נזיל ? איפה ואיך הכי כדאי לחסוך לפנסיה ?

כן, הרבה שאלות שכל אחד מאיתנו מוצא את עצמו מתמודד איתן בשלב זה או אחר בחיים. אז נכון, אפשר להתנהל בנושאים האלה באופן עצמאי שבמקרים רבים עולה ביוקר ובמקום לקחת אותנו קדימה לוקח אותנו למקום פחות טוב כלכלית, ואפשר וכדאי להיעזר בליווי של מומחים בתחום הפיננסים והכלכלה שיבדקו עבורנו את הפתרון הכי נכון, הכי זול, הכי חסכוני והכי קצר עד כמה שאפשר.

 

אני מניח שאם הגעתם עד לכאן, אתם כבר יודעים שאפשר וכדאי להיעזר בליווי של מומחים בתחום הפיננסים והכלכלה שימצאו עבורכם את הפתרון הנכון, הזול, והחסכוני ביותר שאפשר.

מי אני ? ולמה “EconoMe“?

 

אני יורם אבישר, נשוי + 3,  מרצה לכלכלה מזה 20 שנה באוניברסיטה הפתוחה, בבנקים ובחברות ביטוח. בעל תעודה בשמאות מקרקעין,  יועץ משכנתאות וחבר לשכת יועצי המשכנתאות, בעל ניסיון רב בתחומי  הכלכלה והפיננסים.

במהלך שנות עבודתי כמרצה לכלכלה מצאתי את עצמי לא פעם מנצל את הנושאים האקדמיים כדי לספק לתלמידי כלים מעשיים שישמשו אותם בחיי היום יום. בער לי ממש לספק להם כלים ועקרונות חשיבה כלכליים שיאפשרו להם להצליח  בחייהם הפרטיים.

זה הרקע שעליו צמח הרעיון וקמה המסגרת לה קראתי “אקונומי” שכפי שניתן לראות מורכבת משתי מילים אקונו ו-מי. שמעתי כבר מספר פרשנויות אפשריות לשם זה ולמען האמת כל אחת מהן טובה בדרכה. לפי פרשנות אחת הכוונה “עזור לי להיות כלכלי…” לפי פרשנות אחרת הכוונה היא “האני הכלכלי…” ובצרפתית המשמעות היא פשוט “חסכוני…”

כפי שכבר ציינתי כל אחת מהאפשרויות יכולה להעיד על המטרה לשמה הוקמה המסגרת.

גם בעבודתי כיועץ כלכלי בכלל וכיועץ משכנתאות בפרט אני מוצא את עצמי מזדהה עם הצרכים של הלקוחות ומפיק סיפוק אישי רב מייעוץ מוצלח המקדם אותם משמעותית אל היעדים שהציבו לעצמם .

למשל, במקרה של זוג שהגיע אלי לייעוץ וסיוע בלקיחת משכנתא. הזוג הגיע כשלפניו הייתה גם משימה של מכירת דירה קיימת וגם משימה של רכישת דירה חלופית בעיר אחרת. לאחר בדיקה מקיפה שביצעתי עבורם, הבהרתי להם  שהדירה שהם מבקשים למכור שווה כ- 100,000 ש”ח יותר מהמחיר המבוקש על ידם. בנוסף מצאתי  שהם יכולים למצוא דירה דומה לזו שרצו לקנות במחיר נמוך יותר, ואכן הם מצאו דירה דומה ב- 150,000 ש”ח פחות. כלומר, עוד לפני לקיחת המשכנתא, יצרנו חיסכון של כ-250,000 ש”ח שאפשרו להם לקחת משכנתא בסכום נמוך יותר, וזו רק דוגמא אחת.

 

המטרות אליהן נשאף באקונומי הן לספק : ידע, ייעוץ וסיוע בתחומים כלכליים מגוונים תוך ראיית טובת הלקוחות קידום ושיפור מצבם הכלכלי.  

בין השירותים ש“EconoMe” תספק ביסודיות, באופן אישי ומכל הלב :

 

  • ייעוץ מקצועי בתהליך לקיחת המשכנתא.
  • יעוץ לכלכלה נכונה במשפחה
  • הרצאות מאירות עיניים בכלכלה, עם ערך מוסף לכל קהל, בכל גיל.
  • תכנון פנסיוני נכון.

 

החלטות כלכליות נבונות עושים עם הרבה ידע וניסיון. נשמח לעמוד לרשותכם בכל צמתי החיים החשובים ולכוון אתכם נכון בסבך הביורוקרטיה ומגוון האפשרויות וכמובן, לחסוך מכם טעויות מיותרות בדרך להגשמה עצמית וביטחון כלכלי.