אקונומי ייעוץ משכנתאות – משכנתא לכל מטרה

essay writing serviceplagiarism check websites

משכנתא לכל מטרה


מי לא מצא את עצמו מתמודד עם חיפוש אחר פתרונות מימון למטרה גדולה כלשהי, כמו :  רכישת מכונית חדשה, שיפוץ הבית, הקמת עסק חדש או פיתוח עסק קיים ?  כולם, פחות או יותר.  כן, גם אותם חלקים באוכלוסייה שיש להם במאגר כספים, רק שהם מושקעים באפיקים אחרים ש”מייצרים” כסף נוסף ( הנה לכם מקרה שהלוואה בתנאים טובים, יכולה לפעמים, להיות זולה יותר מכסף נזיל ).original3

אחד הפתרונות הטובים ביותר לקבלת הלוואה בתנאים מעולים, הוא :  “משכנתא לכל מטרה” שמוכרת גם בשם : “משכנתא שניה”, מכיוון שהיא מאפשרת קבלת הלוואה לכל מטרה כנגד משכון נדל”ן כלשהו שבבעלות הלווה (  דירה, חנות או משרד ) ובעצם, מתנהלת  במקביל למשכנתא קיימת.

משכנתא לכל מטרה ניתנת בתנאים מצויינים במיוחד והיא בונוס של ממש עבור אותם לווים שברשותם נכס נדל”ני שאפשר למשכן.

איך ECONOME תעזור לכם ?

  • נשיג עבורכם הלוואה בתנאים מצויינים ובהחזר ריבית נמוך במיוחד, מהבנק שבו יש לכם
    משכנתא קיימת.משכנתא לכל מטרה ( משכנתא שנייה ) היא מלכתחילה, הלוואה בתנאים אטרקטיביים, אבל נסיוננו הרב מאפשר לנו לנהל משא ומתן אפקטיבי, ללחוץ ולהשיג עבורכם אפילו יותר.
  • נתיר עבורכם את סבך הבירוקרטיה – בשונה מהלוואה רגילה, משכנתא לכל מטרה מתנהלת בהליך בירוקרטי סבוך. בשל כך, אנשים רבים נמנעים מלקחת הלוואה אטרקטיבית זו.

אנחנו חוסכים מכם את כאב הראש ועוזרים לכם בכל התהליך ובאופן אישי וצמוד, עד לקבלת ההלוואה המיוחלת.

 

  • נעניק לכם ייעוץ בלתי תלוי – הלוואות יכולות להיות עסק בעייתי, גם כי אנשים נוטים להפריז ולקחת מעבר ליכולת שלהם וגם כי אנשים נוטים לקחת הלוואות בלי להתמקח יותר מדי על תנאי ההלוואה וגובה הריבית.אל דאגה, נסיוננו הרב בתחום ההלוואות, הכלכלה והפיננסים מאפשר לנו ב- ECONOME, להשיג עבורכם את ההלוואה או המשכנתא בתנאים הטובים ביותר ובריבית הנמוכה ביותר, כשמולנו אך ורק האינטרסים שלכם.

מעוניינים להיפרד מהלוואות יקרות ולהתנהל כלכלית נכון, בלי סיכונים והתחייבויות מיותרות ?.

 

צרו קשר עוד היום בטלפון 052-2566596 או השאירו פרטיכם כאן ונשמח לחזור אליכם בהקדם :

 

( להכניס בתחתית הדף מסגרת עם הכיתוב : שם מלא, דוא”ל, טלפון : שעות נוחות להתקשרות והערות)