אקונומי ייעוץ משכנתאות– משכנתא לקניית דירה

 משכנתא לקניית דירה


, הצעד שלכם לקבלת המשכנתא הטובה והזולה ביותר

החלטתם לקנות דירה ראשונה ? או שאולי התמזל מזלכם ואתם כבר משתייכים לאוכלוסיית משפרי הדיור ?  מזל טוב. אתם עומדים לבצע את אחת הרכישות היותר משמעותיות, משמחות ויקרות בחייכם.

יקרות גם בגלל שוק הדיור הרותח, שרושם בשנים האחרונות עליית מחירים מהירה כתוצאה מהריבית הנמוכה, היצע נמוך בהתחלות בנייה, מס רכישה שעומד להשתנות ותוסיפו לזה גם את העובדה שרוב הציבור בישראל, מעדיף להחזיק בדירה שתהיה רשומה על שמו בטאבו.

mortgage_buy_home_economeעכשיו, סביר להניח שאתם צריכים משכנתא ( מי יותר, מי פחות ), עובדה שמביאה איתה גל של התלבטויות ושאלות:  איך עושים את זה נכון ? איך מתמודדים עם סבך הבירוקרטיה ?  באיזה בנק משכנתאות ובאיזו ריבית כדאי לקחת ? באיזה החזר חודשי ולכמה שנים ? להיעזר ביועץ משכנתאות חיצוני או שמספיק להיעזר ביועץ המשכנתאות של הבנק ? לפעמים הרצון להיות בעלי דירה רשומה בטאבו שנצבור בה זכרונות ותהיה מתאימה לצרכים שלנו כרווקים וכמשפחות, יכול להביא למצב הרסני של משכנתא בכל מחיר.

 

מנטרלים רגשות וחושבים חכם

 

דווקא בגלל העניין הרגשי, מומלץ להיעזר במומחה חיצוני ואובייקטיבי שיסייע בתהליך קבלת המשכנתא לדירה החדשה בצורה הכי מחושבת, כלכלית וחסכונית עבור הלווה. אז נכון שבכל בנק יש יועץ משכנתאות, אבל צריך לזכור שיועץ המשכנתאות של הבנק רואה, בדרך כלל, את האינטרס של הבנק אותו הוא מייצג.

 

במסגרת הייעוץ והליווי שלנו כגוף חוץ בנקאי ואובייקטיבי בתחום המשכנתאות, כלכלה ופיננסים, אנו מסייעים בניהול משא ומתן קשוח מול מספר בנקים להשגת תנאי המשכנתא הטובים ביותר עבור לקוחותינו הלווים. אבל לפני כן, אנו מקפידים למפות את הצרכים של כל לקוח ומזהירים מפני סיכונים שעלולים לצוץ לאורך הדרך.  בדיקת היקף ההכנסות וההוצאות החודשיות עוזר לנו לבנות את תמהיל המשכנתא הנכון שיהפוך את החזר המשכנתא לקל ונעים יותר ( לפעמים אפילו פחות מעלות שכר דירה ).  בשורה התחתונה, תכנון נכון ומקצועי של מסלול המשכנתא, מתבטא בחסכון מצטבר של עשרות ומאות אלפי ש”ח.

 

הנה דוגמא אחת מיני רבות לחסכון משמעותי שהשגנו עבור זוג לקוחות שהגיעו אלינו לפגישת ייעוץ וסיוע בלקיחת משכנתא. הם הגיעו כשלפניהם הייתה גם משימה של מכירת דירה קיימת וגם משימה של רכישת דירה חלופית בעיר אחרת. לאחר בדיקה מקיפה שביצענו עבורם, התברר  שהדירה שהם מבקשים למכור שווה   כ- 100,000 ש”ח יותר מהמחיר המבוקש על ידם. בחקר שוק נוסף שביצענו עבורם, נמצא גם שהם יכולים למצוא דירה זהה לזו שרצו לקנות במחיר נמוך יותר. הם אכן מצאו דירה זהה ב- 150,000 ש”ח פחות. כלומר, עוד לפני בניית תמהיל המשכנתא ועוד לפני שהיא נלקחה, הם חסכו בעזרתנו כ-250,000 ש”ח שאיפשרו להם לקחת משכנתא בסכום נמוך יותר. וזו רק דוגמא אחת מיני רבות.

 

בוחרים את המשכנתא הנכונה והמתאימה ביותר

 

ההחלטה להיעזר ביועץ משכנתאות מנוסה, במיוחד כאשר מחירי הדירות רק עולים, עשויה להתגלות כאחת ההשקעות הטובות ביותר בחייכם. זו בעצם ההחלטה החשובה והבטוחה ביותר לקבלת ההצעה המשתלמת שתוזיל את המשכנתא באופן המקסימלי.

 

אנחנו ב- ECONOME , יודעים להשיג עבורכם את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר ולחסוך לכם עשרות ומאות אלפי ש”ח באמצעות מספר פעולות :.

 

  1. אפיון צרכים ויכולות – אחד התנאים ההכרחיים להשלמת עסקה מוצלחת הוא כמובן, מיפוי משותף של הצרכים הכלכליים של כל משפחה, תוך בחינה משותפת של ההוצאות וההכנסות.

 

  1. התנהלות אפקטיבית מול הבנקים – כמי שמורגלים בניהול משא ומתן מול נציגי הבנק, אנו יודעים להשיג עבור הלקוחות שלנו את המשכנתא עם התנאים הטובים ביותר.

 

  1. בחירת מסלול מיטבי – לאחר קבלת מספר הצעות משופרות, נבחן ביחד מהו מסלול המשכנתא הטוב ביותר עבור הלקוח, כי משכנתא טובה היא לא רק משכנתא בריבית ובתנאי ההחזר הטובים ביותר, אלא קודם כל, כזאת שנבנית בהתאם להכנסות ויכולת ההחזר של הלקוח.

 

 

רוצים לשמוע איך נפרדים מהלוואות יקרות ומתנהלים כלכלית נכון, בלי סיכונים והתחייבויות מיותרות ?.

צרו קשר עוד היום בטלפון 052-2566596 או השאירו פרטיכם כאן ונשמח לחזור אליכם בהקדם :

 

( להכניס בתחתית הדף מסגרת עם הכיתוב : שם מלא, כתובת דוא”ל,  טלפון + שעות נוחות להתקשרות והערות)